PLAYSCHOOL CIKGUMUMMY


Segala coretan di sini hanyalah pandangan dan pengalaman peribadi saya.

Sunday 12 February 2012

bila ALLAH kata "TUNGGU.BELUM REZEKI LAGI"

bukan rezeki saya..yg sebelum2 ni pun bukan rezeki saya..alangkah bagusnya kalau hal yg kita impikan selama ni kita dapat,kan...

tapi ini lah hidup..kadang2 yang kita nak sangat kita tak dapat...usaha sudah..tawakal sudah..bayar sudah beribu2..nak kutip hasill...tapi allah dah tetapkan..belum rezeki lagi..

nak salahkan siapa?saya tak tau and i dont know if ada yang boleh disalahkan..

salah saya kerana usaha masih tak cukup..salah saya sebab banyak buat  dosa sehingga doa jadi terhijab..salah saya sebab hanya mencari tuhan ketika susah..salah saya kerana masih berharap pada sesuatu selain Allah..salah saya kerana tidak memanfaatkan waktu sihat n waktu yang banyak sebelum ni...saya biarkan ia berlalu...ya..ini semua salah saya...

Tuhan beri lah aku kekuatan..n selamatkan lah aku...berilah aku kesabaran..beri lah aku cintamu..sedarkan aku,tuhan..

aduh..jiwa masih beremosi..terasa sayu menulis sambil dialun asmaul husna...mata masih mengalirkan air mata..entah air mata kecewa..atau air mata menyesal...mungkin nanti akan sampai rezekiku?

No comments:

Post a Comment