PLAYSCHOOL CIKGUMUMMY


Segala coretan di sini hanyalah pandangan dan pengalaman peribadi saya.

Saturday 1 March 2014

BLOG YANG BERSAWANG

Setahun lebih dah berlalu sejak post terakhir yang saya catatkan..

macam-macam dah berlaku dalam homeschooling journey kami.Ada yang menggembirakan,ada yang s0-s0..ada yang menyedihkan..ada yang memenatkan..

Tapi apapun,Alhamdulillah semua dapat kami lalui dan masih hidup sampai sekarang:)

Perkembangan?
Pertambahan berat badan sangat memberangsangkan baik mummy..baik anak-anak..haha

Tak ada kaitan ..Alhamdulillah Mayrah dah 7 tahun,Maryam dah 5 tahun dan Khaulah dah 4 tahun.Baby baru belum ada.

Insya Allah tahun depan kalau ada rezeki.Anak2 pun dah tak sabar nak dapat adik baru.

Homeschooling masih kami teruskan.Ada  beberapa perubahan yang kami lakukan.Ada penambahbaikan.Ada pengurangan.Ada yang kami terus 'padamkan'

Disebabkan saya lebih aktif di Facebook menyebabkan blog ni bersawang dan dipinggirkan.Nak buat macam mana..kekangan waktu dan saya masih belajar untuk membahagikan masa dengan baik..



1 comment:

  1. boleh share apa nama cikgumummy di fb? mudah juga nak follow.. :) jemput singgah ke blog saya ye.. KENAPA BERAT BADAN BAYI KURANG

    ReplyDelete